Do small things with great love

Wij zijn een jonge maatschappelijk betrokken damesclub met, de postcodecijfers verraden het al, onze wortels in Maastricht.

Met een veelzijdig ledenbestand, inspireren we elkaar graag en houden wij er van om onze handen samen uit de mouwen te steken voor de Zuid-Limburgse samenleving. In de wereld van Lions onderscheiden wij ons door de eigentijdse (en soms een tikje eigenwijze) acties waarmee we met daadkracht en enthousiasme van toegevoegde waarde zijn voor elkaar en onze omgeving.

Wij maken graag kennis met dames die met ons mee de handen uit de mouwen willen steken.

Maak met ons kennis via onze socials!

Op de social media kanalen van Lions Club Maastricht 6211 (Facebook en Instagram) krijg je goede indruk van wie we zijn en van onze activiteiten. Ook vind je daar een actueel overzicht van onze leden.

Meer weten? stuur ons een DM of een mailbericht